
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای البرز، مصطفی سلطانآبادی؛ مدیر منابع آب شهرستان ساوجبلاغ، با تأکید بر ضرورت تداوم ارائه خدمات عمومی در شرایط بحرانی، گفت: تمام واحدهای منابع آب ساوجبلاغ و چهارباغ در ایام پایانی سال و حتی در شرایط جنگی بهصورت مستمر فعال هستند و وقفهای در خدماترسانی به مردم ایجاد نمیشود.
او با اشاره به وظایف حساس این مجموعه در مدیریت منابع آب منطقه افزود: صبوری و تلاش کارکنان یکی از مهمترین عوامل پایداری شبکه خدماترسانی است و بدین وسیله از تمام کارکنان که در این شرایط به انجام وظیفه و خدمت به مردم ادامه میدهند صمیمانه قدردانی میکنم.